Tuesday, February 14, 2012

Week 14

Esta semana me fue muy bien. Estuvo buenisima. Ganamos! Jugue en dos partidos. Fue todo un exito. Me dio mucha alegria. Me puse a gritar. Partido de basquetbol estuvo bien. El equipo fue muy bien. La animadoras animar mucha. No me gusta la animadors. El puntaje por 55 a 42. Fui a la lucha libre. Me amigo Jakob fue muy bien. Me puse muy contenta. Me rei mucho. Ganio por 4 a 3. La jugadores ganieron el trofeo. Se fue muy bien.Tengo partido de basquetbol en el jueves. Me toque en la banda escolar. No me gusta la banda escolar a partido de basquetbol. Me amiga Morgan Hemmingson se fue muy bien en la banda escolar. Me fue muy mal. Consego verguenza.

No comments:

Post a Comment